4. august 2009

(Vær)sjuk

Nå skal eg ikkje begynne å klage på været. Det har regna mykje denne sommaren. Og det berre fortsetter.
Eg synst eigentleg det gjeng fint å ta seg ein løpetur i regnet, og eg minnest lengre sykkelturar i fjor sommar der eg blei klissblaut berre etter ein halv time, men der syklinga var fin likevel.
Så lenge det ikkje er kaldt.

Siste veka var det heile to dagar med fint vær, og i god gamal "Carpe Diem"ånd heiv eg meg på sykkel med ein gong og tråkka i veg i mange timar. Det var fint.

Bildene kjem også snart.
Nå har eg jo meir tid til å blogge.
Når eg er sjukemeldt.
Og skal ta det med ro.
Heldigvis har legen min skjønt at eg har godt av å trene, synst absolutt at eg skal fortsette med det. Han støttar også at eg deltar i konkurransar, så lenge det er berre moro og eg treffer venner:)
Det er jo ikkje sjølvsagt at ein lege seier slikt?
Nå skal eg i alle fall bruke tida til å få ned kvilepulsen og puste med magen og polstre nervene ekstra godt.
Og finne fram bilder frå i sommar med fint vær.
For eg har ikkje lyst til å bli værsjuk også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar