14. desember 2009

Ny pers!

Det som er fordelen med å vera ganske ny i gamet med triatlon er, at ein har stadig har sjansen til å oppnå nye personlege rekordar.
Det gjorde eg i går.
Eg sat og sykla og på rulle i heile 1:20 (ein time og 20minutt = 80minutt = 1t20min).

Hurra :o)

Eg har slått min gamle rekord med heile 10min.
Det var ikkje så ille forresten.
Eg har jo fått meg TV nå, så då er det berre å stirre inni skjermen. mens eg tråkkar lystig (?) i veg.

Eg veit ikkje om det meir sykkeltrening eller mentaltrening.
I så fall er det tøff mentaltrening.

Kanskje skal eg ta fram nokre filmopptak frå tidlegare sykkelturar i sommar, som underhaldning?

Med litt musikk i tillegg, så er det kanskje ikkje så dumt.

Mimresykling på rulle ?





Men - tross alt - ny personleg rekord - :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar