12. april 2010

Årets første triathlonkonkurransen nærmar seg...

og fram te torsdag kl.15:00 er det fortsatt mogleg å melde seg på. Ganske enkelt pr e-post. Startkontingent blir betalt kontant ved framkomst.
For vidare informasjon, sjå her, der det ligg meir informasjon frå IL Skarphedin sine sider.

Bø Sprinten har funne stad fleire år på rad.
Men det ser ut som om det er gjort ein del endringar i år.

Mens svømmedelen fortsatt er den same, er det i år sykling på asfalt.
I 2007 hugsar eg ein middels krevjande terrengløype med litt stigning og nokre bratte svingar. I 2008 og 2009 var størstedelen på asfalt, men ein god del på grusveg.

I år skal det altså syklast ei mil frå Bø mot Lunde, og så tilbake.
Og det betyr at det blir konkurransepremiere for temposykkelen min!
I alle fall viss det blir fint vær (og det har dei meldt), for Chiqiloen skal berre ut når det er tørt og varmt og fint og grusfritt på vegen.
Slik er det når ein er importert bortskjemt og overbeskytta temposykkel :D

Løpedelen bestod tidlegare av to runder, som gjekk frå skiftesonen eit stykke ut mot sentrum, gjennom ein liten park, og så opp ein kjempebratt bakke og ned igjen.
Den bakken er utstyrt med tau, og det er ikkje snakk om å løpe den opp. Eg trur den bakken tok pusten frå dei fleste. Littegrann i alle fall.
Denne bakken er borte.
(Hurra! Den var grusam. Sjølv om eg altså på fredag manna meg opp til bakkeintervall. Som ein liten forberedelse. Som om det ikkje er nok bakkar her.)
Det skal nå springast tre runder "rundt" Gullbringanlegget. Snillare for beina, og ikkje minst: mykje meir publikumsvenleg, sidan deltakarne kjem innom skiftesone og målområde to gonger før dei kjem inn til mål.

Det virkar spennande.
Ein annan ting som er ny i år, er at eg har meldt meg på FØR påmeldingsfristen.
Det er virkeleg nytt og har aldri skjedd før.

Sist men ikkje minst skal eg ta med vêrmelding for Bø til og med laurdag:


Det er i alle fall kjekt om det blir opphaldsvêr.

Det var det ifjor, og korleis det var ellers på Bø Sprinten i fjor, har eg skrive her.
God lesing!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar