5. juni 2010

Utsikt

Når har det nesten gått ei veke igjen sidan siste innlegg??
Det visar kor mykje tid som plutseleg går med på treninga.
Sjølv om det jo ikkje tek meir tid å blogge om ein fem timars sykkeltur samanlikna med ein sykkeltur på to timar.
Det er jo opplevinga av turen eller økta som bestemmer kor langt innlegget blir.
Siste sykkeltur varte i knappe halvannan time.
Motvind i ein halv time, så motbakke i 25 min, så stopp og litt mat og nyting av utsikt, småprat med nokre lokale Lamaer (heiter det Lamaar på nynorsk???), så 20min full fart i utforbakke, med enda meir fin utsikt men lite tid for å stoppe og ta bilder, 25 min med vinden i ryggen, "cruising" er jo eit flott ord for det på engelsk, og til slutt min gode gamle "bakken heim".
Lamaene og eg utveksla nokre få ord på toppen av Flatdalkleivane.

Denne gongen var det ChiCqiloen sin tur, som har blitt grusamt forsømt i det siste, etter at eg har bestemt meg for å bruke landeveissykkelen min (la meg kalla han Marvil).
Med lette gir var det komfortabelt å sykle i motbakke, og med aerodynamisk sittestilling utruleg morsamt å sykle nedover igjen.
Tid for tempo. Det ventar alltid ei belønning på toppen av ein motbakke: turen ned att.

Trist, men sant, for ChiCqiloen: ingen Ironman i år. Denne æra skal bli deltatt racern, som har vist seg å vera mykje meir behageleg på sykkelturar over 3 timar.

Slik er det. Men det kan jo bli nokre får kortare triatlonkonkurransar til hausten? Tjörn frista i slutten av august, om eg ikkje er restituert til Tuddal Triatlon.
Me får sjå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar