4. oktober 2011

Operasjon

I morgo er det tid for operasjon. Ikkje for meg, men for Binna.
I to år har ho hatt jursvulstar, noko som er ganske vanleg for tisper over 10år, og så lenge desse svustane ikkje veks så fort, er dei ingen hindring til at hunden kan leva eit godt liv.

Men for ei veke sida har den eine svulsten plutseleg blitt mykje større. Nesten dobbelt så stor, på størrelse med ein flatklemt tennisball. Dessutan la eg merke til at Binna ikkje lenger la seg på golvet utan å ta seg god tid. Den svulsten er tydelegvis i vegen nå.

På fredag var eg til veterinæren med Binna, og det var klart at svulsten såg alt anna enn harmlaus ut, og neste ledige tidspunkt for ein totimars operasjon blei leita fram. Og det er onsdag, i morgo.
Først skal Binnas lunger røntgast. Det er slik at desse svulstane kan utvikle seg til kreft og spreie seg til ulike organ, gjerne først til lungene. Men er dei heilt frie, blir det operasjon i morgo.
Viss ikkje, så kan eg berre håpe på det beste og nyte tida saman med Binna så lenge eg kan.

Det er frykteleg å vite at ho kanskje ikkje er så lenge med meg.
Men foreløpig er ho i god form ellers.
Ho blir med på tur, har god matlyst, besøker nabohunden for å herje, hentar fram leikene sine når eg set musikken litt høgt, "rydder" rundt i sakene mine, inntar med størst selvfølgelighet sofaplassen min, naskar til seg godbitar der ho kan...

Binna blir 11år i november, og eg har kjendt ho sidan ho var fire dagar gamal. Eg har gått tur med mora mens Binna enno var valpen i magen hennes. Me er ganske uatskillelege. Eg er det, i alle fall.
Binna er med på dei fleste køyreturane.
Binna er med på dei fleste turane. Og får alltid litt av maten min, sjølvsagt :)
Kanskje ikkje så morsamt når ho et opp energigel som er vanskeleg å få tak i. Men ho blir alltid tilgitt!
Binna synst jo ikkje alltid at det er like stas å ta bilde. Men ho blir gjerne med når eg badar.
Binna på Hattefjell denne sommaren. 
Binna elskar folk og spesielt gode venner :)
Eg har lært mykje av henne når det gjeld restitusjon. Ein skal kose seg når ein slappar av :)
Eg har mange gode minner frå rusleturar med Binna. Og mange fine bilder også :)
Så får eg håpe at eg har ho ei god stund til.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar