26. juli 2014

Er styrketreningskoden knekt?

Nå har eg tatt det ganske med ro når det gjeld trening dei sist vekene.
I alle fall når det gjeld kondistrening.
Eg har riktignok både svømt og løpt, men det har faktisk for det meste blitt styrketrening.
Og det er moro!

Jepp, riktig.
S t y r k e t r e n i n g !
Med tunge vekter.
Eg har unna meg eit månadskort på treningssenter og starta med trening same dag som eg fekk nøkkelkortet i handa.
Moro å trene på treningssenteret, spesielt når det er så god plass ;)
Nå gjeld det fortsatt det same styrketreningsprogrammet som eg starta i april-mai.
Det klassiske 5x5-programmet.
Veit du ikkje kva det er, les gjerne her om programmet, det er Bjørge Fagerli som beskriv det på fitnessbloggen.

I det store og heile handlar det om basisøvelsar som knebøy, markløft, benkpress, skulderpress og roing og chin-ups, som blir gjennomført på ein såkalla A- og B-dag, tre dagar i veka.

Sidan eg ikkje har trent med spesielt tunge vekter før, og slite skikkeleg med å motivere meg til regelmessig styrketrening, så har eg hatt utruleg stor framgang berre dei 2-3 månadene eg har halde på med programmet.
Kan kanske ikkje skryte på meg muskeltilvekst i armane, men sjekk nedre rygg da!
Markløft med over 40kg har satt sine spor!
Og det er der nøkkelen ligg, trur eg.
Det gir resultat, målbart!
Eg har blitt begeistra for dette enkle programmet.
Det er så få øvinga å lære seg, dei er effektive og gir resultat.
Bicepsen har fortsatt fiskebolleform, men dei har blittt sterkare!
skuldrene har i alle fall blitt sterkare og tydelegare!
At ein berre gjennomfører 5 repetisjonar fører til at ein unngår denne utmattelsen på siste rep, og eg synst at treninga er mindre slitsamt.
Samtidig så kan eg auke litt vekt for nesten kvar treningsøkt!
Og progresjon er jo moro!
Endeleg kan eg trene knebøy med større vekt. Det blei 30kg i går.
Det klassiske 5x5-programmet inneber tre dagar i veka, mens eg held meg til to dagar.
Det er nok fordi eg har lengre restitusjonstid.
Eg blir ikkje berre støl, men også fort sliten for tida.
Og ein bygger ikkje musklar og styrke ved å slite ut muskulaturen og ikkje gje den tid til å bygge seg opp!

Så eg gir meg sjølv god tid. To dagar mellom øktene er bra.
Bading er kjemperestitusjon!
Dessutan har eg for tida tilpassa programmet slik at eg har erstatta benkpress med skulderpress alle dagane, sidan eg har hatt så mange dagar mellom øktene, og da er det best å fokusere på enda færre øvingar.
Men snart skal det bli benkpress på meg også, det gledar eg meg faktisk til, for det er ei morsam øving. Og eg treng meir styrke i overkroppen!

Men eg må sei at eg er ganske fornøydd med å ha så god motivasjon for å trene styrke, og synst det er moro!
Kanskje har eg knekt koden?
Men korleis var koden da, tru?






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar