11. april 2015

I am Tai-tæææ-ni-i-i-i-i-um!

I dag gjekk eg over ein times tur med Lukas.
Sånn berre fordi det er laurdag.
Det blei ein fin rusletur.
Eg slappa av.
Blodtrykket sank i takt med stega.
Til slutt blei eg berre såååååå trøtt....*gjesp*

Men - all trøtthet til tross - då eg kom heim så hadde eg lova meg sjølv "speed skills" på rulla.


Sånn berre for moro skyld (og fordi Joe Friel anbefalar det. og Dave Scott. og sikkert fleire andre av dei "store gutta" innan triatlon).
Temposykkelen min, Chicqilo.
Og moro blei det!
Altså med god musikk på øyra, så er det jo moro å sykle på rulle!
Eg lurar på om eg hadde greidd å sitte der i 40min utan musikk.
Trur ikkje det, nei.
Eller, jo.
Men utan musikk blir det ikkje det same.
Må ha musikk. Må ta selfie.
Men vent - eg må få med iromanmedaljane på veggen bak.
Så kva var speed skills i dag da?
Oppvarming først i 10min med bl.a. låta frå innleggstittelen (kan nokon gjette kva det er ?).
Så høg kadens, vekselvis 86rpm og 95rpm og med forskjellig motstand.
Så litt einbeina tråkk (til rolegare taktar).
Det blei mykje uskarpt. Slik blir bilder på fest.
Så tilbake til oppvarmingsmusikken og nokre minutt med nesten-mjølkesyre-men-den-brukar-musklane-opp-igjen-med-det-same-intensitet, og så nedtråkking.
Herleg berre.
Eg blei i så godt humør!
Følte meg sterk!
Titanium....YES!
You shoot me down but I won't fall.
Det var som å vera på fest.
Eg var på fest, faktisk, på rulla!
Kult.
(Jaaa og eg kunne skrive masse masse meir om kva som er bakgrunnen for at eg har feststemning for tida - men meir om det kanskje ein annan gang ;) )

2 kommentarer:

  1. Dæggern døtte! Det å sitte på rulle er for meg veldig kjedelig. Kudos for at du klarer å få til så bra økter der! Hva tenker du på av konkurranser i år? Foten bedre?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe, eg er jo så fornøydd at eg greiar å kose meg på rulle, for hey - det er jo ikkje så kult eigtl å sitte inne å tråkke på same stad eller kva???
      Men - det gjeld å ha litt "fest" i hodet, og eg er glad i musikk, så dette har eg funne ut for meg at funkar ;)

      Foten blir bedre og bedre faktisk - den murrar fortsatt, men er ikkje vondt. Eg har blitt flink til å gjera øvelser, dvs styrketrening for leggane og føtane, trenar løpeteknikk, alt dette ser ut til å hjelpe.
      Må berre få meg til å skrive nokre skryteinnlegg om dette trur eg ;)
      Men - ingen konkurransar på løpande føter i år med mindre det plutseleg skjer store forbedringar som virkar trygge.

      Så det blir sykling å meg. Har satt meg ut eit par ritt.
      Kjenner alt nå at eg savnar triatlon, men gledar meg alt nå til neste sesong faktisk, for viss eg fortsett med opplegga mine nå, skal eg vera klart til tri-dyst igjen i 2016 :)

      Slett